Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

-Még mindig nem tudom elhinni, hogy kora reggel a folyosón azzal kell szemben találnom magam, hogy az egyik tanárunk üvöltözik egy diákkal, aki nem mellesleg iskola első és prefektus. Magyarázatot követelek!

Piton nem szólt, csak mereven bámult maga elé, miközben egy hihető magyarázatot próbált kiagyalni, de hiába. Üres üstnek érezte most az agyát, és még dühe sem csillapodott teljesen. Ötletet vagy megoldást várva Dumbledore portréja felé sandított, az öreg varázsló azonban békésen aludt a keretében.

McGalagony professzor azonnal az irodájába rendelte őt és Hermionét, hogy se kísértetetek, se korán kelő diákok ne zavarhassák meg a számonkérését. Szikrázó szemekkel nézett még mindig az előtte ülő néma párosra.

-Tanárnő-kezdte Hermione bátortalanul. Már jó pár hete kérem Piton professzort, hogy hagy tegyek előrehozott RAVASZ vizsgát bájitaltanból, de a professzor nem engedett a kérésemnek. Ma reggel újra meggyőzni próbáltam, de mint Ön is hallhatta, nem jártam sikerrel.

Piton magában gratulált Hermionénak a frappáns hazugságért.

-És ez nagyon jól is van így Ms Granger-felelte mérgesen McGalagony. Előre hozott vizsgát nem lehet tenni, csak kivételesen esetben, úgy gondom, Önnél semmi nem indokolja ezt. A bizottság nem fog összeülni Londonban csak azért, hogy Ön külön vizsgázhasson, ráadásul sok-sok aranyba kerülne. Elárulná, miért szeretne előrehozott vizsgát tenni?

-Mert csak nyűg a bájitaltan óra. Az összes RAVASZ szintű bájitalt meg tudom főzni, még hozzá tökéletesen. Az elméleti részt pedig álmomban is eldarálom. Úgy gondoltam, ha előre vizsgázom, akkor bájitaltan órák helyett készülhetnék a többi vizsgámra.

Bár Piton haragudott azért, hogy Hermione nyűgnek nevezte az óráit, elámult, mennyire profin és pókerarccal hazudik a lány, még ilyen felindult állapotban is.

-Ms Granger. Elhiszem, hogy a RAVASZ-ra való felkészülés rengeteg idejét felemészti, mégsem tartanám korrekt dolognak a többi diákkal szemben, ha előbb vizsgázna.És ahogy az előbb el is mondtam, mód sincsen rá. A veszekedésük oka tehát tisztázódott, mégsem találok mentséget a viselkedésükre. Egyáltalán hogy kerültek szinte hajnalban a folyosóra? Talán nem tudnak aludni? Nem tudták volna ezt bájitaltan óra után megbeszélni? Már ha nevezhetjük megbeszélésnek az éktelen üvöltözésüket.

-Arról van szó McGalagony professzor, hogy nem tudtam bejutni a Griffendél klubhelyiségébe. A jelszó megváltozott éjféltől.

-Megváltozott? Az lehetetlen. Jelszót csak én változtathatok, vagy különleges esetben egy másik tanár. De nem tudok róla, hogy bármelyik kollégának lett volna erre nyomós oka.

-Én változtattam meg a jelszót-mondta Piton nyugodt hangon.

Hermione és Minerva egyszerre fordultak felé.

Piton a lányra ügyet sem vetve kezdett el magyarázni McGalagonynak.

-Tudomást szereztem róla, hogy pár mardekáros diákom be akar szökni a griffendél klubhelyiségbe, meglátogatni pár diáklányt. Ezért úgy véltem, szükségszerű a jelszóváltoztatás.

-Értem-felelte szárazon McGalagony.Ms Granger, akkor arra válaszoljon nekem, hogy ha a jelszó éjfélkor változott meg, Ön hogy hogy nem tudott bejutni? Éjfélkor már rég a hálótermében kellett volna lennie.

Hermione fülig pirult.

-Én..én..találkoztam..valakivel-motyogta.

Nem akarta elmondani, hogy Dracóval találkozott, nem akarta a fiút is bajba sodorni az éjszakai kirándulásért.

-És hol volt éjféltől ma reggelig?

-A Szükség Szobájában aludtam tanárnő.

McGalagony felvonta szemöldökét.

-A Szükség Szobája működőképes? Azt hittem a táltos tűz végleg elpusztította.

-A szoba regenerálja magát Minerva-adta meg a választ Piton.

McGalagony egy pillanatig nem szólt semmit, majd elővéve legszigorúbb modorát, a két rendbontóhoz fordult.

-Ms Granger. Rendbontásért és éjszakai mászkálásért 20 pont a griffendéltől, ezen felül büntetőmunkára küldöm Fricshez. Ott majd megtanulja, hogyan is illik viselkedni ebben az iskolába. Ami pedig magát illeti Perselus…bár nem büntethetem meg, mint egy rakoncátlan kisdiákot- bár viselkedése indokolttá tenné- külön feladatot jelölök ki magának. A bált megnyitó három párnak maga fogja betanítani a keringőt. Diákkorában részt vett hasonló rendezvényen, biztosan vannak még emlékképei. Ha meg nem, az sem baj, biztos kitalál valamit.

Piton olyan arcát vágott, mint aki savat nyelt, de nem ellenkezett, tudta, hogy felesleges.

-Végeztünk Minerva?-kérdezte jeges hangon.

-Igen Perselus, egyelőre ennyi.Távozhatnak!

Hermione és Piton felugrott a székükből, és sietve elhagyták az igazgatói irodát. A kőlépcső aljában egymásra néztek.

-Nahát, hogy mennyire jól tud hazudni Ms Granger. Bámulatosan tehetséges ebben a műfajban, ezt megjegyzem-gúnyolódott Piton.

-Nem volt hazugság-vágott vissza Hermione. Tényleg gondolkoztam az előre hozott vizsgán, hogy ne kelljen az óráira járnom. Amire egyébként, Ön is felkért nemrég. Bár talán némiképp túlzás felkérésnek nevezni azt, hogy üvöltözött velem és a karomat rángatta.

-Megérdemelte-sziszegte Piton. Kicsit túl messzire ment.

-Ahogy Ön is a könyvtárban, mégsem cibáltam meg, ha jól emlékszem. Pedig sok okom lenne rá, és most kaptam még egyet. Elárulná, miért is változtatott jelszót? Mert ezt a beszökős szöveget még McGalagony sem vette be.

-Nem fogok magának magyarázkodni, semmi köze hozzá.

Hermione nem jött zavarba. -Semmi gond tanár úr. Én sem fogok magyarázkodni, hogy táncpróbán Malfoy keze miért csúszik lejjebb annál, mint ami még illendő, és hogy miért nyögdécselek tőle őszintébben és hangosabban, mint magától.

Piton elsápadt, de igyekezett uralkodni magán.

-Azt hiszi, érdekel? Felőlem bárki tapogathatja, és ott, ahol akarja.

-Remek. Akkor az első sorba üljön, mert élvezni fogja a műsort-vetette még oda Hermione, majd elindult az egyik folyosó irányába, magára hagyva a leforrázott és dühös professzort.

******

Hermione alig bírta nyitva tartani a szemét.Már nem volt ideje aludni, ezért csak zuhanyozni és átöltözni ment vissza a klubhelyiségbe. Magához vette a könyveit, és lesétált reggelizni. Nem érdekelte kivel találkozik össze, úgy érezte, ha nem iszik kávét, szégyenszemre el fog aludni valamelyik tanórán. Ráadásul hosszú napja lesz. Mágiatörténet, átváltoztatás tan, számmisztika és rúnaismeret. Ráadásul utána mehet a könyvtárba, hogy anyagot szerezzen a házi feladataihoz. Csak remélni merte, hogy nem ma kell büntetőmunkára mennie. Holnap pedig bájitaltan...

Fogalma sem volt, hogy fog boldogulni. Számított Piton rosszindulatára, és biztosan nem fogja annyiban hagyni, hogy Hermione sértegette. És még ott voltak az átkozott táncórák is… Persze csak a szája volt nagy, eszében sem jutna Malfoyjal ilyen fajta műsort rendeztetni. Számított a lenéző és gúnyos pillantásokra, amiket Pitontól fog kapni, mikor kitalálja, hogy Hermione csak blöffölt.

Igyekezett elterelni a gondolatait, de ezen nem segített, hogy Piton is megjelent a tanári asztalnál. Ugyanolyan morcos és fáradt volt, mint Hermione, és még le sem ült, mikor már nyúlt a kávé felé. A tanár egy pillanatra ránézett, majd el is kapta a fejét.

-Jó reggelt Hermione-ült le a lány mellé ásítozva Ginny.

-Szia Ginny. Fáradtnak tűnsz. Nem aludtál éjjel?

-Hát nem sokat. Felébredtem éjfél fele és nem tudtam visszaaludni.Lementem a klubhelyiségbe és ott találtam Harryt, aki szintén felriadt. Majdnem reggelig beszélgettünk. Vártam őt ma reggel, de szerintem még alszik. Lehet, hogy kihagyja a mágiatörténet órátokat.

Hermione megrovóan nézett rá, mire Ginny felnevetett.

-Nyugi Hermione, Harry nem szokott lógni, te is tudod. Nem fog összedőlni a világ, ha nem megy be egy órára. Nem tudok rá haragudni. Annyira kevés időnk jutott mostanában egymásra, hogy azt sem bánom, ha átalussza a napot.

-Megértelek Ginny. Jó látni, hogy mennyire szeretitek egymást.

-Veled történt valami mostanában Hermione? Találkoztál éjszaka Malfoyjal?

-Igen, mi is elég rendesen kibeszéltük magunkat, nagyon jól esett. És tudom, hogy ez hihetetlennek fog hangzani, de még én is gondoltam rá, hogy ma nem megyek órákra. Szörnyen fáradt vagyok.

-Jut is eszembe. Majdnem reggelig lennt voltunk a klubhelységben, de nem láttunk visszajönni. Meddig voltál Dracoval?

-Hát…elég sokáig. De nem miatta maradtam ki egész éjszakára. Összefutottam Pitonnal.

-És ezt csak most mondod? Történt valami?

-Azon kívül, hogy egymásnak estünk a folyosón, és az ordításunkra még McGalagony is felbukkant, aki ezért büntetőmunkára küldött? Azon kívül semmi.

Ginny rosszallóan nézett a lányra.

-Kerülnöd kellene őt, teljesen ki fogsz készülni. De ahogy látom, ő sincs túl jó kedvében. Bár Piton mikor van?

-Nem tudom őt elkerülni Ginny, mert a tanárom.Holnap is lesz vele órám. Ráadásul McGalagonytól büntetésként azt kapta, hogy ő tanítsa be nekünk a keringőt. Annyira hiányzott ez nekem, mint egy kísértetnek a hétfogásos vacsora.

-Csinálj úgy, mintha egyáltalán nem érdekelne, akkor nem tud beléd kötni-tanácsolta Ginny.

-Én igyekszem,de nem olyan könnyű. Annyira könnyen fel tud bosszantani.

-Még fél évig el kell viselned, úgyhogy muszáj leszel összeszedni magad.

-Igen, majd igyekszem.

Miközben tovább beszélgettek, Hermione úgy érezte, kezd megnyugodni. Ginnyre még most is számíthat. Nagyon jól esett neki, hogy a lány törődik vele. Öröme rögtön alább hagyott, mikor meglátta, hogy Piton és McGalagony az asztalukhoz tart.Ekkor lépett a terembe Draco is,aki szintén a griffendél asztala felé vette az irányt.

-Jó reggelt-köszöntötte őket McGalagony. Közölném Önökkel, hogy ma este lesz az első táncórájuk. Piton professzor az átváltoztatás teremben várja majd Önöket hétre. Ms Weasley, megkérhetem hogy értesítse Mr.Pottert is?

-Természetesen tanárnő-felelte kézségesen Ginny.

-Örülök, hogy Ön is megérkezett Mr.Malfoy.Ma este lesz az első táncpróbájuk.

Malfoy lesütötte a szemét.

-Tanárnő, egy kis változás történt. Mégsem leszek Hermione párja.

-Hogy mondja Mr.Malfoy? Akkor ki lesz Ms Granger párja?

A fiú Hermione felé fordult.

-Ne haragudj Hermione. Ma reggel összefutottam Choval. Összeszedtem a bátorságom, és megkérdeztem, hogy eljönne-e velem a bálba.És képzeld, igent mondott!

-Örülök Draco,és természetesen nem haragszom-mosolygott rá Hermione.

-Nagyon megható Mr.Malfoy. De még mindig az lenne a kérésem, hogy akkora ki fog táncolni Ms Grangerrel?-kérdezte McGalagony.

Draco ekkor meglepő módon szélesen elvigyorodott.

-Azért is mertem Cho-t megkérdezni, mert tudom, van más is, aki szívesen elvinné Hermionét a bálba, és ennek Hermione is örülni fog.

Hermione magában imádkozott, hogy nehogy azt mondja, Piton lenne az a valaki. Valószínűleg a tanárnak is ez lehetett a félelme, mert rideg hangon sürgetni kezdte Malfoyt.

-Elárulná végre hogy kiről van szó?

-Nézzenek csak az ajtóba!-válaszol még mindig fülig vigyorral Draco.

Egy emberként néztek az ajtó felé. Szerencse volt, hogy Piton meg tudta őrizni legendás hidegvérét, mert ha nem így lett volna, a látványra biztos szanaszét átkozta volna pálcájával a nagy termet. Hermione földbe gyökerezett lábakkal állt, és nem tudott megszólalni.

-Ginny, jól látok?-nyögte ki.

Ginny szintén megrökönyödve válaszolt.

-Hát,ha csak képzelődsz , akkor ugyanazt képzeljük.

Malfoy oldalba bökte Hermionét.

-Nem képzelődtök lányok. jól látjátok. Valóban Viktor Krum áll az ajtóban.

A bejegyzés trackback címe:

https://vandahpfanja.blog.hu/api/trackback/id/tr94626835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása